Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Πρόλογος

 Πάει καιρός που ήθελα να κάνω ένα μπλογκ γενικού ενδιαφέροντος. Ποτέ δεν το αποφάσιζα, γιατί όλες μου οι προσπάθειες έβγαιναν ημιτελείς ή άκαρπες. Πρώτα από όλα, έπρεπε να βρω ένα όνομα που να αντιπροσωπεύει την προσπάθεια αυτού του νέου ιστολογίου. Και το όνομα αυτού; Avant. Γιατί είναι μια πειραματική προσπάθεια προσέγγισης της εσωστρέφειας, της τέχνης, της κοινωνικής ζωής, της φιλοσοφίας και των γραμμάτων γενικότερα. Είμαι νέος και η γραφή μου είναι απέριττη, πολλές φορές παρορμητική και συνάμα απλουστευμένη.
 Σκοπός μου είναι να αποτυπώσω την αντίληψη μου για διάφορα θέματα, να πω την γνώμη μου, να κρατήσω ένα εικονικό ημερολόγιο της -ας πούμε- ζωής μου και -γιατί όχι- να αποκτήσω νέες γνωριμίες.
 Ελπίζω να σας κεντρίσει το ενδιαφέρον και να κάνουμε όμορφα διαδικτυακά ταξίδια.


3 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες Φίλε και καλορίζικο το AVANT.....!!!
    Γλυκύτατη υποδοχή και χώρος για όντως απέριττη έκφραση.
    Καλές σου εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το καλό φίλε. Εύχομαι καλό ξεκίνημα κι αναμένουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου μέσα από τις αναρτήσεις σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που η σκέψη σου έγινε πιά πραγματικότητα γιέ μου...Καλές διαδρομές σου αγόρι μου και μαζί μ'εσένα κιεμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή